جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم حضرت فاطمه معصومه(س)ـ بانوی کرامت

حوزه/ نمایشگاه فاطمی با موضوع دستاوردهای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور تولیت، معاونان و مدیران آستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محد سعیدی در افتتاحیه و نمایشگاه فاطمی و پس از بازدید از بخش هالی مختلف این نمایشگاه گفت: با تاکید براینکه خدمات ارائه شده در نمایشگاه فاطمی نوروز 95 تطابق زیادی با شعار هایی که رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند، دارد، گفت: باید از این فضا استفاده کنید و با تکرار این شعار ها در کنار عملکردی که در این راه مصروف داشته اید، به طور عملی تحقق این شعار ها را نشان دهید.
تولیت آستان مقدس ادامه داد: اگر این اقدامات آستان به عنوان گامی در راستای تحقق شعار های سال معرفی و مورد تاکید قرار بگیرد ، برای مردمی که از این نمایشگاه بازدید می کنند، به نوعی یادآوری و تشویق است.
وی ادامه داد: البته در صورتی که تطابق شعار و امکان عملی شدن این شعار ها توسط آستان به نمایش گذاشته شود، برای مسئولانی هم که از نمایشگاه بازدید می کنند هشدار و تذکر است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: شعار های اقتصاد مقاومتی مبارزه با تهاجم فرهنگی و بیداری اسلامی از جمله شعار هایی است که می توان گفت در این نمایشگاه بروز و ظهور لبیک عملی به این بیانات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام  صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان نیز در این مراسم  با بیان این که نمایشگاه برای نشان دادن سیر خدمات آستان در چند سال گذشته  عنوان کرد و گفت: زائرانی که از سراسر ایران و حتی کشور های دیگر به حرم بانوی کرامت می آیند، باید بدانند که این حرم و شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و امروز هم محقق کنند شعار های انقلاب اسلامی است و اگر امام راحل را در منزلش دستگیر می کنند، حاج آقا مصطفی خمینی در خانه فریاد نزد، بلکه به ایوان آیینه آمد و اینجا داد مظلومیت مرجعیت و ظلم رژیم ستمشاهی را سر داد.
وی همچنین خدماتی مانند تولید ۸۰۰ تن گندم از موقوفات آستان و چند ده تن پسته و انار و … را در راستای احیای موقوفات دانست و گفت: این  حرکت  آستان و عرضه  خدمات و بیان آن در این نمایشگاه زمینه ساز تشویق مردم به وقف است، چراکه واقفین و خیرین اینگونه مطمئن هستند که نیات خیرخواهانه آنها به بهترین شکل انجام می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha