جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کفیل - قزوین

حوزه/ همایش علمی پژوهشی مهدویت در ادعیه وزیارت با حضور طلاب خواهر قزوین در مدرسه علمیه کوثر این شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کفیل در این همایش با اشاره به مسئله مهدویت، بیان داشت: ظهور حضرت بستگی به میزان دعا کردن ما دارد و این که چقدر آمادگی برای ظهور داریم،‌یعنی اول باید تشنگی را بفهمیم و بعد به دنبال آب برویم.

حجت الاسلام کفیل خاطرنشان کرد:باید برای ظهور دعا نموده  وتلاش نماییم که در زندگی وسیره ائمه معصومین(ع) قدم برداشته وسبک زندگی این امامان را در زندگی خود به کار ببندیم.

این استاد حوزه اظهارداشت: همه باید در دوران غیبت دغدغه ظهور داشته  و همیشه اهل تحقیق و مطالعه و عمل باشیم.

حجت الاسلام کفیل به نقش بانوان طلبه اشاره نموده و ارتباط آنها را با نسل نوجوان و جوان با اهمیت دانست و بیان داشت: شما طلاب خواهران باید تلاش نمایید ارتباط خود را با آحاد مردم در زمینه پاسخگویی به شبهات و مسایل دینی افزایش دهند، چراکه  می تواند در این زمینه تاثیرگزار باشد.

وی بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صدد کمرنگ نمودن ارزش های متعالی اسلام  هستند که باید در این زمینه با بصیرت خود اجازه به دشمنان ندهیم.

در ابتدای این همایش خانم چیت سازان مدیر مدرسه علمیه کوثر به مقالات رسیده در زمینه مهدویت گفت: دبیر خانه این همایش تعداد زیادی مقاله با موضوعات مهدویت و انتظار دریافت کرده که  8 مقاله شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha