پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
النیرب

حوزه/ علی ابراهیم مسئول بخش تحقیقات مجموعه حمایت از آوارگان فلسطینی مقیم سوریه در مورد نابسامان بودن وضعیت آوارگان فلسطینی مقیم سوریه و بمباران شدید اردوگاه های محل سکونت این آوارگان هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم علی مسئول بخش تحقیقات و پژوهش های مجموعه حمایت از فلسطینیان مقیم سوریه در مورد اوضاع دشوار و نابسامان آوارگان فلسطینی ساکن سوریه هشدار داد و گفت: آوارگان فلسطینی ساکن اردوگاه "النیرب" پیوسته بمباران می شوند.

بنا بر آمار ارائه شده توسط خبرگزاری غوث و اداره آوارگان فلسطینی موسوم به "اونروا" در سال 2012 تعداد آوارگان فلسطینی که به حلب پناهنده شده اند حدود 10356 نفر است که حدود 2557 خانواده هستند و تعداد ساکنان اردوگاه "النیرب" نیز 20978 نفر است که 4893 خانواده می باشند و تعداد ساکنان اردوگاه حندرات نیز 6359 نفر است که از 1410 خانواده تشکیل شده است.

ابراهیم علی افزود: اردوگاه "النیرب" هم اکنون تحت تسلط ارتش سوریه می باشد، اما به خاطر استراتژیک بودن این منطقه و نزدیک بودن آن به فرودگاه نظامی حلب، دائما مورد اصابت گلوله های خمپاره تروریست ها واقع می شود به گونه ای که جان ساکنان این اردوگاه همواره در خطر است و گاهی نیز به خاطر شدت یافتن بمباران، رفت و آمد ساکنان به روستا غیر ممکن می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha