شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ صبح امروز سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی برای حمایت از ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی به نمازگزاران و نگهبانان این مسجد حمله ور شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح امروز سه شنبه اشغالگران صهیونیست به محافظان مسجدالاقصی و نمازگزاران حمله ور شدند. این حمله سربازان صهیونیست پس از آن صورت گرفت که نمازگزاران می خواستند مانع انجام مراسم عبادی شهرک نشینان اسرائیلی در این مکان مقدس بشوند.

این درگیری ها در حالی رخ داد که پلیس اشغالگر از صبح امروز باب المغاربه را باز کرده و نیروهای خود را در صحن های مسجد پراکنده ساخته بود تا از ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی حمایت کند.

محمد ابوعطا از اهالی رسانه متخصص در مسایل قدس گفت: هنگامی که مردم  و برخی نگهبانان مسجد الاقصی خواستند از ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی جلوگیری کنند، نیروهای اشغالگر با ضربات مشت و لگد، به سمت مردم و نگهبانان حمله ور شدند.

 وی افزود: از صبح امروز حدود 128 شهرک نشین وارد مسجد الاقصی شده اند و دست به اقدامات تحریک آمیز در مسجد می زنند و این در حالی است که از حفاظت شدید نیروهای اشغالگر بهره مند هستند.

ابوعطا ادامه داد: نمازگزاران مسلمان مسجد الاقصی با مشاهده ورود شهرک نشینان و انجام مراسم عبادی تلمودی توسط آنها شعار الله اکبر سر دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha