شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ صبح امروز گروه زیادی از شهرک نشینان یهودیان افراطی با ورود به مسجد الاقصی قصد انجام مراسم عید لافصح را دارند و این در حالی است که تدابیر شدید امنیتی در این مسجد برقرار است و سربازان اسرائیلی از ورود افراد زیر سی سال به مسجد خودداری می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تازه ترین خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حاکی از ورود جمع زیادی از افراط گراهای یهودی به مسجد الاقصی در صبجگاه امروز است که از محافظت شدید سربازان اشغالگر نیز بهره مند هستند.

این افراطیون یهودی که شمار آنها در مسجد الاقصی رو به ازدیاد است قصد دارند مراسم ویژه عید الفصح را در این مسجد به جا بیاورند.

از صبح امروز شماری از سربازان اسرائیلی در ورودی های مسجد الاقصی مستقر شده و از ورود افراد زیر سی سال به این مسجد جلوگیری می کنند.

نیروهای اشغالگر همچنین نیمه شب گذشته ورودی های کرانه باختری را بسته و اقدامات امنیتی نوار غزه را تشدید کرده اند تا امنیت شهرک نشینان افراطی را برای ادای مراسم عید الفصح تامین کنند.

علاوه بر این صبح امروز گروهی دیگر از شهرک نشینان با حمایت شدید نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در برکه سلیمان واقع در جنوب بیت لحم تجمع کردند.

منابع امنیتی گفته اند حدود 70 نفر شهرک نشین صبح امروز با ورود به منطقه برکه سلیمان به انجام مراسم و آیین تلمودی پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha