جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ شکوه راهپیمایی روز قدس در قم(۲)

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در حالی پرشور و حداکثری مردم برگزار شد که حضور روحانیون در کنار مردم، بسیار قابل توجه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مردم پایتخت ایران اسلامی از ساعات اولیه صبح امروز خود را از نقاط مختلف به خیابان انقلاب رسانده تا در راهیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کنند. در این میان حضور روحانیون و خانواده هایشان در کنار خیل عظیم مردم بسیار قابل توجه و محسوس بود.

در برخی از ماشین هایی که به عنوان جایگاه شعار دهنده اصلی راهپیمایی یپش بینی شده بود، روحانیون قرار گرفته بودند تا مردم را برای شعار دادن، ترغیب نمایند.

از جمله شعارهایی که در این راهپیمایی سر داده می شد "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان تو ایم خامنه ای" بود. همچنین بسیاری از مردم پرچم و دست نوشته هایی با مضمون استکبار ستیزی و حمایت از آرمان روز قدس را به دست گرفته بودند.

بسیاری از روحانیون به همراه خانواده های خود در این راهپمایی شرکت داشتند که این مهم جلوه خاصی به روز جهانی قدس در شهر تهران داده بود.

همچنین بسیاری از روحانیون همانند مردم پرچم های مخصوص راهپیمایی را به دست گرفته و یا پلاکاردهایی با موضوع استکبار ستیزی و ضدیت با آمریکا و اسرائیل را حمل می کردند.

بسیاری از مسئولین کشوری نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

مردم تهران در نهایت از پس از طی مسیر راهپیمایی و رساندن خود به میدان انقلاب تهران و برگزاری تجمع در این میدان، به دانشگاه تهران محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه رفتند.

برپایه این گزارش، علاوه بر تهران، در سایر شهرهای ایران اسلامی نیز روحانیون همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی، در راهپیمایی روز قدس حضوری انقلابی داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha