جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی، فعالیت در زمینه تولید داخلی و نهادینه کردن فرهنگ آن را امری ضروری دانست و گفت: این امر نیازمند داشتن پیوست فرهنگی است و باید در این زمینه فعالیت بزرگی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در دیدار جمعی از جوانان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در جامعه، اظهار داشت: امروز جامعه ایران نیازمند توجه به مسائل فرهنگی در همه عرصه ها است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی باید دانست که فروشگاه بزرگ هم برای تولید فایده ندارد و باید ابتدا فرهنگ مصرف کالای داخلی در جامعه اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مشکلات تولید داخلی و توزیع آن در جامعه، ابراز داشت: اهمیت توجه به تبلیغات در جامعه برای تولید ملی برای آن است که برای افراد جوان،  امکانی در جامعه برای حرکت از نقطه صفر وجود ندارد.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان، لازمه حرکت در عرصه تولید را داشتن ویژگی های لازم دانست و گفت: از جمله ویژگی ها این است که فرد باید دلسوز بوده و توانایی مالی و محلی از اعراب در اجتماع داشته باشد.

امام جمعه همدان، استفاده از رسانه ها را امری مهم و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: شعار های تبلیغاتی باید در ایجاد بازار برای کالاهای داخلی توفیق داشته باشد و در این زمینه رسانه های محلی مورد مناسبی هستند.

وی، همکاری رسانه های محلی را از تولیدکنندگان داخلی خواستار شد و خاطر نشان کرد: روزنامه های استانی باید تولید کنندگان داخلی را حمایت کنند و در این زمینه کوتاهی نورزند.

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به رونق و توجه مردم به طب سنتی، اظهار داشت: امروز با توجه به اقبال مردم به طب سنتی لازم است توجه به کالاهای بومی مانند گیاهان دارویی بیشتر شود.

وی، فعالیت در زمینه تولید داخلی و نهادینه کردن فرهنگ آن را امری ضروری دانست و گفت: این امر نیازمند داشتن پیوست فرهنگی است و باید در این زمینه فعالیت بزرگی صورت گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha