پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر و خانم خزعلی

حوزه/ رئیس دانشگاه الزهرا(س) به همراه تعدادی از مسئولان این دانشگاه ضمن بازدید از مراکز و موسسات جامعه المصطفی، با حضور در سازمان مرکزی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت السلام والمسلمین مهدوی مهر، ظهر امروز در دیدار با دکتر انسیه خزعلی، رئیس دانشگاه الزهرا(س) و جمعی از مسئولان این دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بین المللی جامعه المصطفی با بیان این که المصطفی ضمن بهره گیری از روش های آموزش حضوری از آموزش مجازی نیز استفاده می کند، تصریح کرد: ارتباط  جامعه المصطفی و  الزهرا در پیشبرد علم اسلامی، تاثیرات بسزایی را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر ضمن تاکید بر گسترش همکاری های جامعه المصطفی و دانشگاه الزهرا، اظهار داشت: در حوزه توسعه همکاری ها، توجه به مباحث پژوهشی و برگزاری سمینارها و همایش مشترک در موضوعات اجتماعی و خانواده، بسیار مهم است.

وی ترجمه متون دینی به زبان های مختلف را از دیگر حوزه فعالیتی بسیار مهمی عنوان کرد و ابراز داشت: باید افراد بومی را برای ترجمه متون اسلامی به زبان های مختلف تربیت نماییم.

رئیس دانشگاه الزهرا نیز در ادامه این دیدار ضمن تاکید بر عملیاتی سازی همکاری های مشترک، گزارشی از تاریخچه تاسیس دانشگاه الزهرا ارائه نمود و خاطرنشان کرد: کیفی نگری در جذب دانشجویان غیر ایرانی از مهمترین رویکردهای آموزشی دانشگاه الزهرا به شمار می رود.

دکتر خزعلی توسعه رشته های بین المللی و میان رشته ای را مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: این نوع رشته ها مورد استقبال دانشجویان غیرایرانی بوده، بانوان بسیاری برای ورود به این حوزه اعلام آمادگی می کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha