جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رسول فتح الهی

حوزه /; کارشناس علوم دینی ، با اشاره به اهمیت مبارزه با شبهات گفت: ایستادگی در برابر شبهات می تواند موجی از ایمان و معرفت را در برابر شیطان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام رسول فتح الهی در جمع طلاب و روحانیون، اساتید و جمعی از مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، عنوان داشت: شیاطین زمان با شبهه آفرینی درصدد اخلال در عقاید و تشویش اذهان عموم می باشند.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: دشمنان با تزریق ناامیدی و اختلاف و سرمایه گذاری های کلان درصدد نفوذ در حوزه های علمیه، جذب روحانیت و ایجاد شبهه در جامعه و در نهایت بدبین کردن مردم نسبت به جامعه روحانیت می باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان دین همواره باید آگاهی و آمادگی لازم برای رویارویی با شبهات را داشته باشند، بیان داشت: گرایش و مراجعه به قرآن کریم حقایقی از اسلام را به طلاب می آموزد که به وسیله این کتاب مقدس می توانند موجی از ایمان و معرفت را در برابر شیطان ایجاد کرده و به راحتی به شبهات دین پاسخ دهند.

حجت الاسلام فتح الهی تصریح کرد: امروز با وجود افکار گوناگون روز به روز بر شبهات افزوده می شود لذا طلاب و علمای دین نباید با بی اعتنایی از کنار این شبهات عبور کنند و باید با هوشمندی، بصیرت و معرفت با حضور در تمامی عرصه ها به خصوص در فضای مجازی پاسخگوی شبهات دینی باشند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون نسبت به تولید فکر در جامعه اهتمام ویژه داشته  و نسبت به تبیین احکام دینی و ایستادگی در برابر شبهات جدیت لازم را داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: طلاب با گذراندن دوره های تخصصی آمادگی لازم را در جهت تبلیغ دین و مبارزه با شبهات در مناطق حساس به دست می آورند و قطعأ پیشگیری از ایجاد شبهه می تواند برکات فراوانی در جامعه داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha