جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی-مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تهذیب، افزود: طلاب باید از جهت اخلاق و معنویت در سطح بالایی باشند تا فرهنگ و وضعیت دینی جامعه دچار ضعف و کاستی نگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن عیدغدیر، گفت: طلاب و روحانیون به تأسی از امیرالمومنین(ع)، نقش هدایت و دستگیری معنوی در جامعه دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تهذیب، افزود: طلاب باید از جهت اخلاق و معنویت در سطح بالایی باشند تا فرهنگ و وضعیت دینی جامعه دچار ضعف و کاستی نگردد.

وی با بیان این که طلاب مهذب باید با جدیت و تمام توان در خدمت اسلام بوده و وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند، ابراز داشت: حضور طلبه و روحانی در جامعه جهل و تاریکی ها را از بین می برد و انسان ها را به سمت معنویت و نورانیت سوق می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود: حوزه علمیه استان کرمانشاه مملو از طلاب و جوانان مخلص و پاک می باشد که همگی دغدغه دین و اسلام را دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با تقدیر از حضور علمای استان در مراسم عمامه گذاری طلاب، ابراز داشت: علما و روحانیون سبب اعتلا و ارتقا جامعه از حیث دینی و فرهنگی هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha