پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 394387
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه / آیت الله علما در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: طلاب با تقویت علم و تقوا در خود، شأنیت طلبگی را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، عنوان داشت: عید غدیر اساس اسلام است و به آن معنا و مفهوم می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: طلاب و مبلغان خواهر از پتانسیل بالای خود در جهت معرفی روز غدیر به بشریت نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه کرمانشاه  در ادامه ابراز داشت: طلاب جهت دستیابی به قله های پیشرفت و معرفت در وهله اول باید نسبت به خودسازی و اصلاح رفتار و اعمال خود توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که اگر مبلغان دین از حیث علم و تقوا در سطح پایینی باشند قطعأ نمی توانند مربیان مؤثری برای هدایت بشریت باشند.

وی همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: طلاب اگر مؤمن به تمام معنا بوده و قلب و جوهره وجود خود را با تقوا و عمل صالح گره بزنند، می توانند جامعه را به سمت و سویی متعالی هدایت کنند.

آیت الله علما یادآور شد: تقوا ملکه و سرمایه ای است که باید در مسیر طلبگی حفظ شود در غیر این صورت طلاب به انحراف کشیده خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: طلاب مربی و تربیت کننده جامعه و بشریت هستند لذا باید به سلاح تقوا و علم مجهز شده و ایمان قابل قبولی را در خود بپرورانند.

این استاد حوزه در پایان به ایمان و روحیه انقلابی معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با سرمایه ایمان و تقوا رهبری انقلاب را بر عهده گرفت و در برابر تمامی ابرقدرت های جهان ایستادگی کرد و درهای رحمت، آرامش و معنویت را برای ملت ایران گشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha