جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اعلام کرد: انقلاب بحرین هیچ ارتباطی با هیچ کشور خارجی ندارد و از این رو ما به شدت موضع مجلس موسوم به حکمای مسلمان را در حمایت از نظام دیکتاتوری آل خلیفه محکوم می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با صدور بیانیه ای ادعاهای مجلس حکمای مسلمان در مورد انقلاب مردم بحرین را محکوم کرد و گفت: تنها دخالت خارجی که در بحرین وجود دارد از سوی نظام عربستان صورت گرفته که از سال 2011 سرزمین ما را اشغال کرده است.

در این بیانیه آمده: انقلاب مردم بحرین علیه نظام آل خلیفه انقلابی مردمی است که در آن مردم خواستار حقوق قانونی خود مانند آزادی و عدالت هستند و این انقلاب هیچ ارتباطی با هیچ کشور خارجی ندارد و از این رو ما به شدت موضع مجلس موسوم به حکمای مسلمان را در حمایت از نظام دیکتاتوری آل خلیفه محکوم می کنیم.

ائتلاف تاکید کرد: خواسته های مردم بحرین در همه پرسی نوامبر 2014 کاملا روشن است، چون اکثریت مردم در آن همه پرسی به تعیین سرنوشت خود از طریق یک نظام سیاسی جدید و ضرورت از بین رفتن سیاست تبعیض و بی عدالتی رای دادند.

لازم به ذکر است مجلس حکمای مسلمان در هشتمین نشست خود به ریاست شیخ الازهر در بحرین، انقلاب مردم بحرین را یک شورش تلقی کرده و آن را وابسته به کشورهای خارجی دانسته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha