جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ائمه جمعه و جماعات با سخنرانی در منابر و همچنین ایجاد ارتباطی دوستانه با نسل جوان و تبلیغ و ترویج دین ، زمینه های گرایش بیش از پیش جوانان به آموزه های دینی و جذب آنها را به سمت حوزه های علمیه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در کمیسیون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه که با حضور معاونین حوزه استان برگزار شد، گفت: طلبگی و سربازی حضرت بقیه الله العظم (عج) بزرگترین افتخار برای دانش آموختگان حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه به هجمه های دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: امروز اسلام به وجود مبلغانی توانمند نیازمند است تا با ترویج مبانی دین در برابر استحاله فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی در خصوص پذیرش جوانان و نوجوانان در حوزه های علمیه، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت مبلغان طرح هجرت و مسئولان طرح حلقات صالحین می تواند نقش بسزایی در جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان به سمت حوزه های علمیه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود: ائمه جمعه و جماعات با سخنرانی در منابر و همچنین ایجاد ارتباطی دوستانه با نسل جوان و تبلیغ و ترویج دین زمینه های گرایش بیش از پیش جوانان به آموزه های دینی و جذب آنها را به سمت حوزه های علمیه فراهم کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: ایجاد برنامه و طرح های سازنده در جهت جذب طلاب به حوزه های علمیه از سوی معاونین تبلیغ مدارس علمیه استان و ابلاغ آنها به رابطین فرهنگی در مناطق و روستاهای مختلف مستقر هستند می تواند زمینه های ورود نسل جدید را به مراکز علمی و دینی را ایجاد کند.

 وی در پایان گفت: پذیرش در حوزه های علمیه باید به صورت گزینشی و چهره به چهره صورت گیرد تا جوانان انقلابی، نخبه و مستعد وارد حوزه های علمیه شوند تا در آینده بتوانند زمام هدایت و رهبری جامعه را به دست گرفته و مبانی دین را در بین مردم نشر دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha