جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه فارس

حوزه / مدیر حوزه علمیه فارس گفت: مبلغان باید با استفاده از آیات و روایات فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین نمایند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در بازدید از مدرسه علمیه قوام شیراز، در جمع طلاب این مدرسه، "لااله الا الله" را اصل در سیاست، خودکفائی و وحدانیت دانست و گفت: با استفاده از این کلمه شریفه نباید به ابرقدرت های زورگوی شرق و غرب اعتنائی کرد.

مدیر حوزه علمیه فارس در ادامه خطاب به طلاب افزود: طلاب باید صرف و نحو را خوب بخوانند تا بتوانند از آیات قرآن به خوبی استفاده کنند و در مقابل دشمنان اسلام و نظام پاسخگو باشند و با استفاده از روایات و آیات قرآن کریم اسلام و تشیع را تقویت کنند.

وی ادامه داد: طلاب باید به تکلیف خود که ابتدا درس خواندن و سپس تهذیب نفس می باشد، به نحو احسن عمل کنند و چشم به تمایلات دنیا نداشته باشند و خود را با شغل ها  دیگر مقایسه نکنند، زیرا خداوند در قرآن وعده داده است که روزی اهل علم را خواهد داد.

عضو شورای حوزه علمیه فارس با تاکید بر این که مدیران، اساتید، طلاب و مسئولین مدارس  باید اولین کسانی باشند که فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری را در جامعه نهادینه کنند، ابراز داشت: طلاب علوم دینی و مبلغان باید با استفاده از آیات و روایات فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری را در قالب پژوهش های کاربردی درآورند و آن ها را برای مردم تبیین نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha