جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله ناصری - یزد

حوزه/ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی درگذشت زائران حسینی استان که براثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی درگذشت زائران حسینی استان  که براثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند را تسلیت گفت.

امام جمعه یزد در این پیام آورده است: در آستانه اربعین حسینی عده ای از ارادتمندان به حضرت سیدالشهدا(ع) که مشتاقانه آرزوی زیارت بارگاه آن امام همام را داشتند و عاشقانه دل در گرو اصحاب و یاران آن بزرگ مرد تاریخ اسلام گذاشته بودند متأسفانه هنوز به وادی عتبات نرسیده بودند که دست تقدیر آنها را از این سفر بزرگ و معنوی بازداشت و راه سفر همیشگی به دیار باقی را نشان داد و این عزیزان ترجیح دادند در سرای دیگر طعم زیارت آقا حضرت اباعبدالله الحسین(ع)را بچشند و ان شاءالله به جمع یاران با وفای آن حضرت بپیوندند.

 وی خاطر نشان کرد : امسال علاوه بر غم و اندوه چهلم شهدای کربلا غمی دیگر بر شانه هایمان سنگینی می کند و آن غم از دست دادن فرزندان کربلا دوست این دیار است، درد این غم همراه با یک سؤال مضاعف می شود که چرا باید ما در حوادث جاده ای هر ساله این همه خسارت داشته باشیم و بهترین فرزندان و بستگانمان را از دست بدهیم و در سوگشان عزاداری کنیم؟ ؛ اینجانب فقدان بیست و چند نفر از فرزندان خطة دارالعباده یزد را در راه سفر اربعینی به کربلای معلی به خانواده آنان تسلیت عرض می کنم و اجر و مزد شهادت یاران اباعبدالله الحسین (ع)را برایشان آرزو می نمایم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha