جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 399703
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
جلسه تهذیب یزد

حوزه / جلسه اساتید حوزه علمیه استان یزد با هدف بررسی سطح تهذیبی آموزشی طلاب، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ جلسه اساتید حوزه علمیه استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ساختمان مرکز حوزه علمیه یزد برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ ارائه پیشنهادات در خصوص راهکارهایی برای ارتقای سطح تهذیبی آموزشی طلاب، سخنرانی آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد و سخنرانی حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد از مهمترین برنامه های این جلسه بود.

 حجت الاسلام سید عباس حسینی در این زمینه گفت: این جلسه اولین هم اندیشی اساتید سطح یک مدارس شهرستان های یزد، تفت و مهریزبود که با موضوع بررسی راهکاری های ارتقای سطح تهذیبی آموزشی طلاب در ساختمان مرکز حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه اساتید ارتباط بسیار نزدیک با طلاب دارند و موانع پیشرفت طلاب را بصورت ملموس حس می کنند، لذا استفاده از نظرات آنها جهت رفع مشکلات و موانع بسیار موثر خواهند بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همین علت معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی استان جلسه ای را برگزار کرد تا از نظرات اساتید استفاده کند که خوشبختانه در جمع دوستان نظرات بسیار مطلوب و مناسبی ارائه و نهایتا مقرر شد تا با برگزاری جلسه ای در تاریخ دیگر مشکلات بطور کامل بررسی و رفع شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha