جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل سعود

اختصاصی حوزه - بانوی مبلغ سعودی و از شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: تظاهرات در مناطق شیعه نشین بسیار کم شده؛ چرا که کوچکترین اعتراضی افراد بازداشت شده و به زندان برده می شوند و حکم های ابد و طولانی مدت و یا اعدام شامل حال آنها می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حکیمه مستوره بانوی اهل عربستان سعودی از شرکت کنندگان راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه به وضعیت شیعیان عربستان و حوادثی که در اثر بی کفایتی آل سعود طی یک سال گذشته برای مسلمانان بوجود آمده، پرداخت.

مبلغه سعودی در گفت و گو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه گفت: من از شیعیان جعفری از عربستان سعودی هستم که از طریق یک کاروان برای زیارت اربعین امام حسین(ع) و برائت از آل سعود ملعون به این سفر مشرف شدم .

وی با اشاره به ظلم و ستم های متعدد آل سعود در قبال شیعیان این کشور گفت: تظاهرات در مناطق  شیعه نشین بسیار کم شده چرا که کوچکترین اعتراضی افراد بازداشت شده و به زندان برده می شوند و حکم های ابد و طولانی مدت و یا اعدام شامل حال آنها می شود.

بانوی سعودی تصریح کرد: یکی از این جنایت های آل سعود اعدام شیخ نمر بود زمانی که ایشان مظلومانه به شهادت رسید بسیار ما ناراحت و متاثر شدیم.

وی با اشاره به فاجعه منا در سال گذشته گفت: زمانی که حادثه منا رخ داد من در حج حضور داشتم و به اجازه مرجع تقلید شب قبل سنگ زده بودم  ولی بعد از نماز ظهر روز عید قربان  متوجه این فاجعه شدم بالاخص زمانی که متوجه شدم بسیاری از زائران ایرانی به شهادت رسیدند بسیار ناراحت شدم و این حادثه بدون شک عمدی بوده است.

بانوی مبلغه سعودی افزود: آنچه که تاثرم را بیشتر کرد این بود که یکی از قاریان مشهور ایرانی که در فاجعه منا به شهادت رسید چند روز قبل مهمان کاروان ما بود .

حکیمه مستوره با اشاره به فعالیت های تبلیغی خود گفت: من مشغول تبلیغ دین در حوزه ها و حسینه ها هستم و تحصیلات حوزوی دارم.

 وی با اشاره به جنایت آل سعود در یمن گفت: اختلاف بین شاهزاده های سعودی زیاد شده و ان شاءالله این ظالمان به جان هم بیفتند و شرشان از سر مسلمانان کم شود.

بانوی مبلغه با اشاره به ممانعت آل سعود برای شرکت زائران ایرانی در حج امسال گفت: امسال که زائران ایرانی در حج حضور نداشتند در خانه خدا اشک می ریختیم و برای ایرانی ها دعا می کردیم و امیدواریم که امسال ایرانی ها در حج شرکت کنند چون نبود آنها در مراسم حج موجب خشنودی رژیم صهیونیستی شد.

وی با اشاره به بی کفایتی آل سعود در حفظ امنیت کشور گفت: در حادثه تروریستی یک سال گذشته که مساجد شیعیان مورد حملات تروریستی در سایه بی کفایتی آل سعود قرار گرفت تعدادی از خواهران و برادران و دوستانم به شهادت رسیدند .

بانوی مبلغه اهل عربستان سعودی در پایان گفت: با اینکه چند بار برای زیارت امام رضا(ع) به ایران آمدم باز هم از شما می خواهم که نایب زیاره ما در کنار حرم امام رضا(ع) باشید و برای شیعیان عربستان دعا کنید.

 

گفت وگو از وجیهه سادات حسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha