جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه فرهنگی «احکام و آداب عزاداری»

حوزه/ رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام پایانی دهه آخر صفر مسابقه فرهنگی « احکام و آداب عزاداری» در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام  علی پایاب با اعلام این خبر گفت: اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای  نهادینه کردن احکام و اصول و ارزش‌های اسلامی در قالب موثرترین حرکت فرهنگی که عزاداری است مسابقه فرهنگی «احکام و آداب عزاداری» را طراحی و همزمان با ایام شهادت پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) اجرا می کند.

وی افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ برپایی عزاداری صحیح برای اهل بیت(ع) و همزمان با ایام پایانی دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) برگزار می شود.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مطالب مربوط به مسابقه فرهنگی «احکام و عزاداری» در قالب بروشور طراحی و از متن مطالب بیان شده از آن دو سوال تهیه و به مخاطبین ارائه می شود، تصریح کرد:  این مسابقه با هدف معرفی الگوی مطلوب عزاداری، تبیین فلسفه عزاداری برای اهل بیت(ع)، حفظ و احیای اسلام به وسیله عزاداری، زنده نگه داشتن نهضت حسینی، مقابله با ظلم ستمکاران با اتکا به مکتب حسینی برگزار می شود.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: علاقه ­مندان می توانند تا 9آذر سال جای پاسخ سئوالات را به دو طرق سامان پیامک 3000802222 یا  با مراجعه به بخش مسابقات اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر به مسابقه فرهنگی «احکام و آداب عزاداری» ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha