جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشی آیت الله فاضل(ره) چراغ فروزانی برای روحانیت و همه ارادتمندان به ارزش‌های پاک انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، استاد سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، درگذشت آیت الله محمد فاضل استرآبادی، موسس و تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

زمانی‌که عالمی رخت از جهان بر می‌بندد، آسیبی متوجه جامعه می‌شود که آن را با هیچ چیزی نمی‌توان جبران کرد.

ارتحال غمبار عالم پرهیزگار، فقیه ربانی، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حضرت آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی که عمری را در جهت خدمت به دین و مردم سپری کرد و با زندگی بی‌آلایش و ساده زیستی خود، تاثیر کلامی اثربخش در جهت هدایت جامعه به‌سوی ارزش‌های دینی را هدیه‌مان ساخت، را به حضرت بقیت الله عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، نایب بزرگوار آن حضرت، مقام معظم رهبری و به علما و مردم غیور مازندران و شهرستان بابل به ویژه به بیت شریف آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای آن عالم فرزانه، که سرمایه‌ای گرانقدر برای نظام اسلامی‌مان بود، علو درجات را مسئلت می‌دارم.

مشی و منشای آن مرد عامل، چراغ فروزانی برای روحانیت و همه ارادتمندان به ارزش‌های پاک انسانی است. آن وارسته، علی‌الدوام بر امر به‌معروف و نهی از منکر ممارست می‌ورزید و انشاءالله با سید و سالار شهیدان محشور شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha