جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  سید ضیاء الدین هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: تمام هدف دشمنان اسلام ایجاد دشمنی، تفرقه و نفاق در میان امت اسلامی است و وحدت، هویت جامعه اسلامی است و اگر جامعه ای وحدت نداشته باشد منجر به شکست و تفرقه خواهد گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ، حجت الاسلام  سید ضیاء الدین هاشمی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج ضمن تبریک ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، گفت:  افتخار می کنیم که  در کشوری زندگی می‌کنیم که  ولایی است و در سایه ولایت فقیه  اقتدار داریم و تاکنون هیچ  کشوری نتوانسته همبستگی و وحدت ما را  خدشه دار نماید.

امام جمعه شهرستان آوج بیان داشت: افتخار دیگرمان این است که توانستیم الگویی برای کشورهای دیگر، حتی کشورهای پیشرفته دنیا که از هر لحاظ دارای توانمندی هستند، باشیم.

وی افزود: اگر امروز در امنیت، رفاه و آسایش بسر می بریم همه را مدیون خون شهدا هستیم، که از جان خود جهت اعتلا ی  دین مبین اسلام  گذشتند و خون خود را نثار انقلاب کردند.

استاد حوزه ضمن هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی و انسجام در مقابل  توطئه های دشمنان هوشیار بوده و اجازه مداخله ، ایجاد تفرقه و تجاوز به حریم اسلام و مسلمین واین خاک مقدس را ندهیم.

حجت الاسلام  هاشمی، اتحاد وهمدلی ملت ایران در دوران دفاع مقدس را یکی از نمونه های همبستگی دانست و اظهارداشت: ایستادگی و مقاومت مردم در دوران جنگ تحمیلی در مقابل 40 کشور حامی رژیم بعث بیانگر بصیرت و هوشیاری و وحدت ملت ایران بود.

وی به مسائل منطقه به خصوص جنگ در کشور سوریه و عراق اشاره کرد و بیان داشت: مردم سوریه و عراق نیز با تبعیت از مردم ایران ایستادگی و مقاومت را برگزیدند و این مقاومت باید توام با بصیرت و هشیاری و وحدت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha