جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین  سید مرتضی حسینی

حوزه / مشاور امور روحانیون فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مهمترین دستاورد آزادسازی حلب این بود که قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد و جریان های تکفیری و در راس آنها آل سعود ، آمریکا و اسراییل شکست سختی خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین ضمن تبریک آزادسازی شهر حلب سوریه، گفت:  آزاد سازی حلب برکات، نتایج و دستاوردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی برای سوریه و کشورهای جبهه مقاومت داشت.

مشاور امور روحانیون  فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:  حلب با محوریت تفکر انقلاب اسلامی توانست بر شبکه تروریستی پیچیده ای که برخوردار از انواع پشتیبانی های خارجی بود، غلبه کند و آزاد شود.

وی افزود: آزاد سازی شهر حلب سوریه  نشان از عزم و اراده مردم آن کشورها دارد که خودشان در مقابل تهدیدات با اقتدار ایستادگی نمودند ؛ آزادسازی این شهر نشان دهنده عجز و ناتوانی تروریست های وحشی و حامیان آنها در منطقه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد:  برخی مسئولان بیان می کنند   که با پنج کشور دیگر مذاکره کرده‌ایم، درست است مذاکره صورت گرفته اما باید گفت که این  کشورها هیچ نقشی جز چند امضای بی‌خاصیت نداشته‌اند.

وی ادامه داد: : اکنون وقت مقابله ایران اسلامی با ناقضان برجام است که باید به نحو احسن صورت گیرد اما باید گفت که پاسخ مسئولان  بسیار ضعیف بوده است.

مشاور امور روحانیون  فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان داشت:  مسئولان باید در چارچوب نظام  و برای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی ادامه داد: با آزادی حلب، نقشه استعمارگران نقش بر آب شد؛ آن‌ها هدفشان این بود که یا سوریه سقوط کرده و یا حداقل سوریه با محوریت حلب تجزیه شود و یک رژیم اشغالگر دیگر در آنجا راه‌اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تبعیت از منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را نصب العین همه امور دانست و بیان داشت: هر وقت به کاخ‌نشینی روی آوردید مردم تعهدی به شما ندارند، بنابراین ما باید وصیت‌نامه امام راحل و همچنین بیانات مقام معظم رهبری را بازخوانی کرده و همیشه  پشت سر ولایت حرکت کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha