جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سعید کاظمی معاون پژوهش حوزه علمیه استان همدان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه همدان گفت: معاونین مدارس علمیه باید در هر فصل اقدام به برگزاری کرسی های ازاد اندیشی یا گفتمان های انقلابی با حضور اساتید و صاحب نظران نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سعید کاظمی، معاون پژوهش حوزه علمیه همدان، صبح امروز در نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه استان به مناسبت هفته پژوهش، ضمن تبریک این هفته پژوهش و هفته وحدت حوزه و دانشگاه، فعالیت های معاونین را ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش در مدارس علمیه گفت: معاون پژوهش باید به صورت گام به گام، از ابتدا تا انتهای پژوهش درکنار طلاب بوده و به آنان در این امر یاری رساند.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به بررسی مشکلات پژوهش تصریح کرد: در مدارس علمیه باید آسیب شناسی شده و مشکلات و موانعی که سبب ضعف در پژوهش می شود را از میان برداشت.

وی با تأکید بر انجام به موقع فعالیت های پژوهشی در مدارس علمیه، اظهار داشت: این فعالیت ها در طی سال تحصیلی نیاز به زمان دارد و عقب افتادن این امر سبب ضعف پژوهش در مدارس می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه همدان در راستای انگیزه سازی پژوهش ابراز داشت: معاونین پژوهش باید همايش و كلاس هاي افزايش انگيزه پزوهشي براي طلاب فراهم نمایند.

وی در ادامه افزود: معاونین مدارس علمیه باید در هر فصل اقدام به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یا گفتمان های انقلابی با حضور اساتید و صاحب نظران نمایند.

حجت الاسلام کاظمی گفت: معاونان پژوهش به کتابخانه های موجود در مدارس علمیه و فهرست کردن کتب در نرم افزار کاوش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه همدان در راستای ارتقای سطح علمی، پژوهشی مدارس استان به معاونان پژوهش تاکید کرد: مدارس استان در سطح علمی و پژوهشی بالایی نیستند؛ لذا معاونان و مسئولین مدارس باید در راستای ارتقای این امر فالیت های بیشتری انجام دهند.

حجت الاسلام کاظمی در پایان گفت: معاونان پژوهش به کتابخانه های موجود در مدارس علمیه و فهرست کردن کتب در نرم افزار کاوش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha