جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:آگاهی بخشی و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی به جامعه، از جمله رسالت های خطیر مبلغان و ائمه جمعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که ظهر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه با صلابت و شکوه خاصی در نقاط مختلف استان لرستان اقامه می شود، افزود: نماز جمعه و صفوف بهم فشرده مومنان و نمازگزاران همواره خاری در چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن و تبیین دستاوردهای اسلام و انقلاب نیز از جمله وظایف ائمه جمعه در آگاهی بخشی به مردم است، بیان داشت: امروز نیز پیروزی رزمندگان در حلب سوریه در مقابل دشمنان نتیجه ایثار، مقاومت و بصیرت مومنان و مبارزان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه نماز جمعه همواره سدی در برابر اهداف دشمن بوده، افزود: باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و در این زمینه ائمه جمعه باید با ارتقای دانش دینی و بصیرت سیاسی مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه پایگاه وحدت و استحکام امت اسلامی و انقلابی است، افزود: تریبون وحدت بخش و نماز عبادی سیاسی جمعه علاوه بر دعوت افراد به تقوا بسیاری از مشکلات نقاط مختلف را در حوزه های متعدد به گوش مسئولان می رساند.

امام جمعه خرّم آباد با اشاره به اینکه امروز در تریبون نماز جمعه شاهد رفع مشکلات نقاط شهری و روستایی هستیم، تصریح کرد: ائمه جمعه تلاش کنند تا در راستای تقویت همدلی و همزایی برای توسعه و پیشرفت نقاط مختلف گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به این که تقویت همدلی و هم افزایی بین ائمه جمعه و مسئولان باید به رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جامعه بیانجامد، خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی و ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی به مردم از جمله مهمترین رسالت مبلغان و ائمه جمعه در جامعه است و دستیابی به موفقیت های مختلف در برهه های مختلف تاریخ انقلاب نیز مرهون اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ائمه جمعه در تریبون نماز جمعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha