یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هوشنگ بازوند - لرستان

حوزه/ استاندار لرستان از رشد اعتبارات مصوب شده برای احداث و تکمیل مصلاهای استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ هوشنگ بازوند در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که عصر امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷ درصد اعتبارات به مصلاهای استان لرستان تخصیص داده شده است، اظهار داشت: تلاش می شود تا پایان سال در صورت ابلاغ تخصیص اعتبار به ۷۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده مصلاهای استان لرستان بوده است، تصریح کرد: این اعتبار در سال گذشته دو میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان بوده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب شده سال جاری برای حوزه علمیه استان لرستان نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: این اعتبار در سال گذشته برای حوزه علمیه استان لرستان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است که رشد قابل توجهی داشته است.

بازوند در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و انتخاب این استان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی گفت:برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی باید همه ارکان نظام و مردم تلاش خود را به کار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم بعنوان پایه تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید زیرساخت های لازم  با محوریت قرار دادن نقش مردم در تحقق این امر فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha