جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی

حوزه / مدیرحوزه علمیه کاشان گفت : در حماسه ۹ دی علاوه براینکه انقلاب اسلامی ایران تثبیت وتکمیل شد، راه و نقشه آینده نظام نیز تبیین گردید.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان،حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، عصر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه کاشان در مدرسه دارالعلم این شهر با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت : هرانقلابی که انجام می شود به مرور زمان، آرمان ها و شاخص های  آن انقلاب نیز دچار آسیب می شود؛ لذا انقلابی پویا است که بتواند شور و پویایی خود را  حفظ کند.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از پویاترین وبی نظیرترین انقلاب های  دنیا به دلیل وجود ولایت فقیه دانست وگفت : دلیل اینکه  دیگر انقلاب های دنیا به مرور زمان دچار آسیب می شوند به خاطر نداشتن ولایت فقیه بوده  واینکه هرکسی دنبال منافع خودش می باشد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه  ولایت فقیه به عنوان عالم دینی درنظام جمهوری اسلامی  ایران توانست دشمنی غرب و شرق را به منصه ظهور برساند . گفت : باتوجه به اینکه  دشمنان پی بردند که  پیروزی  انقلاب اسلامی ایران درسایه ولایت فقیه بود، لذا راه های زیادی را از جمله  9 دی را برای نفوذ که ولایت فقیه را نمی خواهیم برنامه ریزی و امتحان کردند که با هوشیاری به موقع مردم ،حضورخانواده معظم شهداء  و انقلابیون  شکست خورد.

وی  ابراز داشت: با توجه به اینکه حوزه علمیه شهرستان کاشان نخبگان زیادی درسطوح مختلف دارد ورتبه های خیلی خوبی را درکشور بدست آورده اند، امیدواریم بتوانیم بهتر از ظرفیت اساتید سطوح عالی درمدارس کاشان استفاده کنیم.

برپایه این گزارش،در این جلسه همچنین مدیران مدارس علمیه کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت های مدارس، رفع نیازهای اولیه اساتید ،برنامه ریزی برای تعطیلات، تبدیل بیمه اساتید و کادر مدارس به بیمه کارفرمایی و راه اندازی حوزه علمیه در نوش آباد مورد تاکید قراردادند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha