جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است؛ چراکه در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم؛ لذا حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد و با سربلندی ملت ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر در مدرسه صالحیه قزوین اظهار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا ضمن مرور ریشه ها و اهداف انقلاب، مروری هم به عملکرد جمهوری اسلامی ایران داشته؛ انحراف معیارها را مشخص نموده و نقاط قوت و ضعف را برطرف نماییم.

وی با اشاره به این که دهه فجر سرآغاز حکومت الهی است که  استقلال و آزادی را برای ملت ایران زمین به ارمغان آورد، ابراز داشت:  به برکت انقلاب اسلامی پس از ۳۷ سال هنوز دشمنان نتوانستند مانع پیشرفت کشور در دنیا شوند.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه ادامه داد: برگزاری جشن‌های دهه فجر نشان‌دهنده به یاد شهدا بودن و شادی و امید به مردم بخشیدن و ایجاد روح معنویت در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور هماهنگ امام خمینی (ره) و مردم در انقلاب، درسی تاریخی برای تمام اعصار انقلاب ما و همه نهضت های آزادی خواه جهان داشت و آن اهمیت ولی فقیه و لزوم وحدت حول محور ولی بوده است.

حجت الاسلام مهرآرا خاطرنشان کرد: به اذعان دشمنان انقلاب، نقش رهبری در انقلاب همان قدر که موجب پیروزی آن شد، در بقای آن نیز نقش محوری ایفا کرده است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه ابراز داشت: تجربه  ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت قریب به 4 دهه از انقلاب، یادآور آن کلام منتسب به حضرت امام خمینی (ره) است که  پشتیبان  ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

وی با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن ها و مراسمات دهه فجر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان است و مایه افتخار جهان تشیع می باشد که  این جز عنایت پروردگار نیست.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه اظهار داشت: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است؛ چراکه  در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم؛ لذا حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد و با سربلندی ملت ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha