جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد فراهانی علوی معاون آموزش حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام فراهانی علویبا اشاره به ویژگی حوزه انقلابی و تحول گرا، گفت: رسالت حوزه و روحانیت در صدور پیام انقلاب به جهانیان سنگین است، لذا باید در بحث اعزام تربیت مبلغ زباندان و تبلیغ مجازی اقدامات موثری انجام شود

حجت الاسلام محمد فراهانی علوی، در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به نقش حوزویان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: حوزه و روحانیت پایه گذاران اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به روشنگری های حوزویان در دوران پهلوی، بیان داشت: اگر روشنگری های علمای تربیت یافته حوزه های علمیه در رابطه با مفاسد و ظلم و ستم رژیم پهلوی نبود، هیچ وقت انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان تصریح کرد: حفظ و نگهداری انقلاب قطعا مهم تر از بهدست آوردن آن است و در حال حاضر مسوولیت بیشتری در این قبال داریم. براین اساس  یکی از عمده فعالیت های روحانیت در عصر حاضر تبیین دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام فراهانی علوی خاطرنشان کرد: رسالت حوزه های علمیه قبل از انقلاب، روشنگری بود، ولی در حال حاضر حوزه های علمیه مجری احکام الهی درکشور هستند که این مساله سب گستردگی حیطه فعالیت حوزه ها شده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی حوزه انقلابی و تحول گرا، ابراز داشت: رسالت حوزه و روحانیت در صدور پیام انقلاب به جهانیان سنگین است، لذا باید در بحث اعزام تربیت مبلغ زباندان و تبلیغ مجازی اقدامات موثری انجام شود

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha