جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه گفت: زیربنای عبودیت و سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همین تهذیب و اخلاق در حوزه های علمیه است و باید سعی شود از اساتید مهذب استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه به همراه اعضای شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور در بیت  آیت الله ناصری دولت آبادی با ایشان دیدار و در خصوص مسائل حوزه های علمیه به گفت و گو پرداختند.

 آیت الله ناصری در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان به توجه ویژه به برنامه های اخلاقی طلاب تاکید کرد و گفت: زیربنای عبودیت و سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همین تهذیب و اخلاق در حوزه های علمیه است و سعی شود از اساتید مهذب برای کلاس ها استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فضلا و ممتازین حوزه، ابراز کرد: سعی شود برنامه هایی برای حمایت از طلاب ممتاز و استفاده از آنها در امر تدریس در حوزه ها، طراحی و اجراء شود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان نیز در این دیدار  گزارشی از وضعیت حوزه استان در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و ... ارائه داد.

برپایه این گزارش، در این دیدار  هر یک از معاونین حوزه علمیه اصفهان نیز گزارشی از اقدامات و برنامه های معاونت مربوطه را ارائه دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha