جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه خراسان شمالی

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین استاندار با صدور بیانیه‌ای مشترکی، مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی آمده است: فجر پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا رسیده است که جهانیان هنوز از پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر رژیمی خودکامه و تا دندان مسلح و پشت‌گرم به قدرت‌های خارجی، در حیرت هستند.

این بیانیه می‌افزاید: ملتی که تنها با اتکا به قدرت لایزال الهی و هدایت‌های پیامبرگونه امام و مقتدایشان، با دستان خالی اما مشت‌های گره کرده، صفوفی منسجم شکل می‌دادند و با استقامت و بردباری و جان‌فشانی هزاران زن و مرد و پیر و جوان، پس از سال‌ها مبارزه سرانجام به خواسته خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، رسیدند.

 مسئولان بلندپایه استان در این پیام، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر اخلاق، معنویت و فرهنگ و احیای آموزه‌های دین مبین حضرت ختمی‌مرتبت (صلی ا... علیه و آله وسلم) برشمردند که الهام‌بخش مبارزات آزادیخواهان سراسر جهان شد و امروز نیز یگانه پرچم‌دار حمایت از حق طلبی و مبارزه با دسیسه‌های ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.

مسئولان استان همچنین با گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که شعار محوری آن «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است، افزودند: از یکایک مردم ولایتمدار خراسان شمالی، باب الرضا (ع) و گنجینه معرفت‌ها دعوت می‌کنیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه22 بهمن که تجلی انسجام و وحدت ملی است، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدای گران‌قدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گویند و بر شادی دوستداران این نظام اسلامی و یأس و نومیدی دشمنان قسم خورده‌اش بیفزایند.

انتهای پیام/ع

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha