جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 نمایشگاه کتاب

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: استان قم به دلیل ظرفیت و جایگاه خاص خود، در نمایشگاه کتاب امسال ناشران بیشتری را پذیراست و عرضه کتاب با حداقل ۳۰ درصد تخفیف، فرصت خوبی برای علم آموزان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی، امروز در نشستی رسانه ای با أصحاب رسانه استان قم که با موضوع دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، در سالن همایش های اداره کل ارشاد اسلامی قم  برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه مهم در تمام استان ها، برگزاری نمایشگاه کتاب است که با ظرفیت خود آن را برگزار خواهند کرد؛ این نمایشگاه ها فرصتی برای ناشران است تا فاصله مردم با کتاب را کمتر نموده و مردم نیز از نزدیک با آخرین تولیدات آشنا شوند.
وی ابراز داشت: حداقل امکاناتی که در این نمایشگاه ها وجود دارد، عرضه کتاب با حداقل 30 درصد تخفیف است که فرصت خوبی برای علم آموزان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم خاطرنشان ساخت: استان قم به دلیل ظرفیت و جایگاه خاص خود، ناشران بیشتری را پذیراست تا بتوانند در نمایشگاه حاضر شوند؛ در این نمایشگاه نیز از ناشران استانی و خارج از استان نیز حضور داشته و از آخرین تولیدات آنان بازدید خواهیم کرد.

* حضور 274 ناشر و نمایندگی در نمایشگاه کتاب قم

 در ادامه این نشست، حسینی، رئیس اتحادیه ناشران قم نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب در مصلی قدس برگزار شد، اما امسال به دلیل انجام نمازجمعه در این مصلی، موفق به حضور در این مصلی نشده و ان شاءالله در مجتمع ناشران قم برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال 274 ناشر و نمایندگی با موضوعات حوزوی، دانشگاهی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و ... در دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم حضور خواهند داشت.
رئیس اتحادیه ناشران قم بیان داشت: این نمایشگاه از اول تا هفتم اسفندماه سال جاری برگزار و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 21 مراجعه نمایند.
 خرمی، رئیس تعاونی کتاب فروشان نیز در این نشست به ایراد سخن پرداخت و گفت: امسال مبلغ 500 میلیون تومان یارانه نمایشگاه کتاب قم می باشد که بن های مناسبی به علاقمندان اهدا خواهد شد.
وی افرود: امسال بخش ویژه نمایشگاه، کودک و نوجوان بوده تا بتوانیم جذابیت بیشتری برای علاقمندان ایجاد نماییم.
رئیس تعاونی کتاب فروشان قم ابراز داشت: راه اندازی ایستگاه نقاشی، ایستگاه قصه خوانی، ایستگاه نجوم و ... از برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه می باشد.
خرمی خاطرنشان ساخت: 15 هزار متر فضا برای این نمایشگاه اختصاص یافته و پارکینگ مجتمع ناشران نیز در اختیار بازدیدکنندگان می باشد.
وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان قمی گلایه مندیم که برای برگزاری این نمایشگاه، تعاملی نداشته و با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha