شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
فرهنگ نامه اصول فقه

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب استان قم کتاب فرهنگ نامه اصول فقه بیشترین فروش را در میان آثار این مرکز نشر داشته است.

جواد عهد نو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به مطلب فوق گفت: البته ما به علت محدودیت فضای غرفه تنها توانستیم حدود یک سوم مجموع آثار پژوهشگاه را در این نمایشگاه برای فروش عرضه کنیم.

وی افزود: مجموع آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حدود 450 عنوان کتاب می شود که حدود 170 عنوان آن در اینجا در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفته است.

عهدنو، همچنین با اشاره به این که مخاطبان آثار این انتشارات محققان و پژوهشگران رشته های تخصصی هستند، گفت: پرفروش ترین کتاب ما در این دوره از نمایشگاه ، فرهنگ نامه اصول فقه است که محصول مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه می باشد.

وی اضافه کرد: قیمت پشت جلد این کتاب 45 هزار تومان است که با تخفیف ویژه نمایشگاه 36 هزار تومان فروخته می شود و هم اکنون نیز به چاپ چهارم خود رسیده است.

مسئول غرفه انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: علاوه بر این کتاب، فرهنگ نامه علوم قرآنی نیز فروش خوبی در نمایشگاه یازدهم داشته است و این در حالی است که اساساً این گونه آثار، مخاطبان محدود و خاصی دارند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha