پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ رزمایش  صحرایی طلاب و روحانیون بسیجی-۱

حوزه/ رزمایش صحرایی ولایت ۲ با رمز یا زهرا(س) با استقرار ۵ گردان از تیپ امام جعفر صادق(ع) از صبح امروز در اردوگاه ۱۹ دی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در محل رزمایش، گفت: هدف از برگزاری رزمایش صحرایی ولایت2 که از صبح امروز در اردوگاه 19 دی آغاز شد، آمادگی نیروهای بسیجی طلبه بر اساس شرایط و اقتضائات زمان و مکان  و همچنین تقویت و حفظ روحیه انقلابی و بسیجی حوزویان در صحنه های مختلف تمرین رزمایش و آشنایی با تاکتیک های نظامی است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی و تداوم حوزه انقلابی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته و معتقدیم اگر حوزه انقلابی بماند، جامعه نیز انقلابی خواهد ماند و بر همین اساس برگزاری این رزمایش می تواند در روحیه انقلابی و بسیجی طلاب و حوزویان تأثیر زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازماندهی نیروهای بسیجی و طلبه در ابعاد مختلف برای مقابله با تحرکات دشمن در شرایط فعلی یک ضرورت است، ابراز داشت: امروز نظام و انقلاب بیش از گذشته نیاز به حفظ و آمادگی عقیدتی و بصیرتی نیروهای انقلابی دارد؛ به همین دلیل برگزاری این رزمایش می تواند به انسجام نیروهای خودی کمک شایانی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با بیان اینکه جنگ نرم از اهداف دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: حضور افسران جنگ نرم برای مقابله با تهدیدهای دشمن می تواند اهداف دشمن را در این عرصه را خنثی نماید.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: مهترین برنامه این رزمایش ستون کشی نیروها، رزم شبانه، مراسم صبحگاه با حضور گردان های امام حسین(ع) و امام جعفر صادق(ع)، ارائه مباحث سیاسی در بصیرت افزایی نیروها و راهپیمایی تاکتیکی در شب و روز است.

لازم به ذکر است این رزمایش سه روزه بوده و در آن 5 گردان امام حسین(ع) با نام های گردان 102 حضرت معصومه(س)، 105 بقیه الله(عج) ، 115 مدرسه فیضیه، 110 امام هادی(ع) و 113 حضرت اباالفضل(ع) شرکت دارند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha