پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 362269
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
نشست خیری/ سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری اردوهای تربیتی باحضور ۶۰ درصد از طلاب خبرداد و گفت: رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری­ «حوزه»، سردار غلام رضا احمدی، عصر امروز در نشست خبری که با موضوع گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش «الی بیت المقدس» و یادواره سردار شهید زین الدین و 6 هزار شهیدی استان قم برگزار شد به تشریح برنامه ها و اعلام روز رزمایش پرداخت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری بیست و دومین ­یادواره سردار شهید زین الدین و 6 هزار شهیدی استان قم در روز چهارشنبه در امام زاده علی بن جعفر(ع) و برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در روزهای 27 و28  آبان در 30 کیلومتری جاده قم گرمسار با استعداد 6 استان و پشتیبانی 9 استان و با حضور 120 گردان و با سخنرانی سردار سلامی و اقامه نماز  توسط حضرت آیت الله نوری همدانی  خبر داد.

وی، افزود: هدف از این همایش تکریم و تجلیل از خانوده های شهدا، اجرای بیانات رهبر انقلاب، آمادگی رزمی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

احمدی با اشاره به اینکه شعار رزمایش جلو­گیری از نفوذ و مقابله  با دشمنان است،  اعزام کاروان دانش­آموزی به راهیان نوی، محورمیت زدایی  وبرگزاری  زیر ساخت های اوقات فراغت برای جوامان از جمله اقدامات این بسیج عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام میر، مسؤل تعلیم و تربیت حلقه صالحین نیز در سخنانی هدف از تشکیل حلقه صالحین را، کادر سازی برای انقلاب وتربیت و تعالی در موضوعات معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت و مهارت دانست و افزود: تا کنون 6 هزار حلقه متربیان در عرصه های انسانی  با حضور روحانیون تشکیل شده است که به تربیت و ترویج بینش و اندیشه، تحریک عواطف و رفتار اشتغال دارند.

 وی  برگزاری اردوهای تربیتی که 60درصد آن طلاب می باشند، تشکیل ارکان شجره طیبه، برگزاری نشست عاشقان ولایت منتظران موعود، برگزاری جشنواره صالحین، و برگزاری مسابقات قرآنی را از جمله اقدامات این حلقه برشمرد.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha