جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، تأکید کرد: مدرسه محوری سیاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان تهران که با حضور مدیران و مسئولان حوزه در تالار اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به دوران تصدی خود در مدیریت حوزه تهران، اظهار داشت: رویکرد ما در مدیریت حوزه استان مدرسه محوری بود.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها افزود: این رویکرد هم اکنون به عنوان سیاست کلی حوزه های علمیه سراسر کشور در دستور کار قراز گرفته است، زیرا اصل کار تعلیم و تربیت در مدارس انجام می شود و ستاد وظیفه پشتیبانی و نظارت را برعهده خواهد داشت.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی مدارس در اعطای اختیارات، عنوان داشت: در این طرح مدارسی که در رتبه یک قرار دارند، اختیارات لازم و کافی را در مدرسه محوری خواهند داشت. بر این اساس مدرسه محوری و افزایش اختیارات مدارس از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت حوزه‌های علمیه کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان این که تهران، ام‌القرای جهان اسلام است، به انتصاب مدیر جدید حوزه استان اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیری فعال، خوش فکر، متدین، فاضل و انقلابی هستند و از ایشان به جهت قبول این مسئولیت خطیر تشکر می‌کنم و إن‌شاء‌الله با حمایت اعضای محترم  شورای حوزه تهران و همکاری مدیران مدارس، آثار و برکات اقدامات ایشان را در حوزه استان شاهد خواهیم بود.

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha