جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسکندری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با بیان اینکه امروز نه تنها در داخل بلکه در منطقه و جهان اسلام نیاز به وحدت داریم گفت: نباید در برپایی مجالس حضرت زهرا(س) بهانه به دست دشمن بدهیم تا شیعیان در کشورهای دیگر در تنگنا قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین اسکندری شنبه شب در همایش فاطمی ویژه هیئت‌های مذهبی استان قم  که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شدگفت: در هیئت نباید حرف‌هایی زده شود که در شان اهل بیت(ع) و به‌ویژه حضرت زهرا(س) نباشد.

وی با بیان اینکه امروز نه تنها در داخل، بلکه در منطقه و جهان اسلام نیاز به وحدت داریم افزود: نباید در برپایی مجالس حضرت زهرا(س) بهانه به دست دشمن بدهیم تا شیعیان در کشورهای دیگر در تنگنا قرار گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه دشمنان ایران و تشیع ولایی را نشانه رفته  و در ایران نیز قم را انتخاب کرده اند گفت: دشمن تمام برنامه‌های خود را در قم متمرکز کرده است و لذا شما مسئولان هیئت‌های مذهبی وظیفه دارید در نهایت هوشیاری و هوشمندی مجالس عزاداری را برگزار کنید.

وی تصریح کرد: در تجلیل از صدیقه طاهره(س)، نباید کم بگذارید، ولی باید مراقب باشید که نکته‌ای از قم منتشر نشود که بهانه برای دشمنان تشیع و فاطمه زهرا(س) شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با بیان اینکه امام(ره) خط ما که همان ولایت فقیه است را روشن کرده است گفت: همه باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم و از هیچ نغمه‌ای پیروی نکنیم تا اینکه تشیع در عالم زمینه‌ساز ظهور مهدی (عج) باشد.

 

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha