جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فاطمیه

حوزه/ استاد مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) شهرستان نورآباد استان لرستان گفت: دفاع از حریم ولایت، یکی از درس های ماندگار مکتب فاطمی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم احمدی، عصر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آن بانوی بزرگوار در دفاع از ولایت، غصب خلافت به حق حضرت علی (ع) و همچنین غصب فدک زحمات بسیاری را متحمل شدند تا مکتب اهل بیت (ع) همواره بعنوان چراغ راه هدایت بشر معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی بی نظیر در همه ابعاد از جمله معنوی، سیاسی، اجتماعی، همسرداری و فرزند داری بوده اند، افزود: حضور و فعالیت حضرت زهرا (س) در تمام عرصه ها توام با حفظ حریم حجاب و عفاف الگویی ناب و والا برای زنان جهان است که باید به خوبی در جهت معرفی ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام به جامعه قدم برداریم.

این مدرس حوزه خواهران با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی بی نظیر برای بیان ابعاد زندگانی فاطمی در جامعه است، خاطر نشان کرد: اگر هر طلبه بتواند یک زن و دختر جوان را در این ایام با ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام آشنا کند،به طور یقین در بیان معارف فاطمی به جامعه قدم برداشته است.

وی در پایان افزود: بانوان طلبه و مبلغ باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) برای زنان و دختران جامعه الگو باشند افزود:کردار ،رفتار و عمل بانوان طلبه باید معرف ابعاد ظاهری ایمان آنها باشد و در این راستا باید مراقب حفظ حریم ظواهر و تهذیب نفس باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha