جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ بصیرتی طلاب، اساتید و روحانیوناستان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی، امروز در جلسه فرماندهان نواحی پایگاهای استان مدارس علمیه قزوین که درسالن اجتماعات شهید حسن پوربرگزار شد به ضرورت تبیین واژه بصیرت که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده اشاره کرد و اظهار داشت:  بصیرت، آگاهی است و جنگ نرم نیازمند بصیرت عمومی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد:  قرآن به زیبایی استکبار را برای ما تعریف کرده و البته لازمه حرکت در مسیرقرآن و ولایت، دشمن شناسی و بصیرت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود:  تا زمانی که  بصیرت و هماهنگی در جامعه ما حاکم است، مطمئناً دشمن در تمام تلاش هایش ناکام و همه توطئه هایش نقش بر آب خواهد شد، و این یک امر طبیعی و خیلی روشن و واضح است.

وی تصریح کرد: امروز اگر می خواهیم در مقابل توطئه های دشمن که  هر روز رنگ جدیدی دارد بایستیم، لازمه آن معنویت، بصیرت، وحدت کلمه، مقاومت و ایستادگی است.

حجت الاسلام معبودی در پایان سخنان خود، از برگزاری همایش بزرگ بصیرتی طلاب، اساتید و روحانیون حوزه علمیه قزوین خبر داد و گفت: همایش بصیرت و دشمن شناسی، فردا دوشنبه  ساعت با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha