شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، جزئیاتی از زندگی طلبه شهیده رقیه رضایی را مطرح و تأکید کرد: این بانوی پاکدامن، می تواند به عنوان الگوی زنان در سطح بین الملل معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی در حاشیه همایش کنگره ملی شهیده رقیه رضایی(شهید شاخص سال ۹۵ بسیج)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به نقش تأثیرگذار این بانوی شهیده در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شهیده رضایی، در سال آخر دبیرستان، تحت تأثیر انقلاب اسلامی، دچار تحول فکری شد و پس از پایان تحصیل به حوزه علمیه قم رفت.

وی خاطرنشان کرد: وی هیچ گاه نمی توانست فقر فرهنگی در نقاط محروم کشور را تحمل نماید و از این رو مدتی در جهت خدمت به مردم محروم کردستان، به عنوان معلم تربیتی عازم آنجا شد و در آن دیار خدمات ارزنده و شایانی انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: این بانوی شهیده توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی را در اولویت کاری خود قرار داده بود و تمام تفکراتش حول پیشرفت فرهنگی و اعتقادی مردم، به خصوص قشر محروم جامعه تمرکز داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهیده رقیه رضایی، بانویی مؤمنه، عالم، با تقوا و پاکدامن بود و همیشه در راه دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلاب اسلامی، تا پای جان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

حجت الاسلام معبودی اظهار داشت: شهیده رضایی امروز باید به عنوان الگویی بارز و بانوی عفیفه، مسلمان و مبارز، نه تنها در کشور ایران اسلامی، بلکه در سطح بین المللی به جهانیان معرفی شود.

وی در پایان گفت: این بانوی مبارز و شجاع، همیشه در تلاش برای نشان دادن چهره واقعی ضد انقلاب از خود بود و در این مسیر، تلاش های فراوانی انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهیده طلبه رضایی تاکید زیادی به رعایت عفاف و حجاب داشت و بیشتر وقت دائم الوضو بودکه  باید الگوی بانوان ما قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha