جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آیات قرآن مشوق نیکوکاری و نیکوکاران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان، با اشاره به اینکه این نهاد باارزش از یادگارهای امام راحل است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف دستگیری از محرومان و نیازمندان و کاهش شکاف طبقاتی تاسیس شده است و باید با جلب مشارکت عمومی در خدمت رسانی روز افزون به محرومان و نیازمندام قدم بردارد.

وی با بیان اینکه پرداخت صدقه موجب زیاد شدن عمر و سلامت انسان می گردد، بیان داشت: باید با فرهنگ سازی مناسب و بیان آثار و برکات صدقات در جامعه مردم را در راستای خدمات دهی کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان تشویق نماییم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان است تصریح کرد:آیات زیبای قرآن کریم مشوق نیکوکاری و نیکوکاران است و فرهنگ دین مبین اسلام نیز فرهنگ حمایت و دستگیری از محرومان و مستمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه خدمت به محرومان عبادت است، افزود: کارکنان این نهاد مردمی و حمایتی باید با دلسوزی و اخلاص در جهت حمایت های مادی و خودکفایی به مددجویان گام بردارند.

وی در پایان با انتقاد از دریافت حقوق های نجومی برخی مسئولان و مدیران گفت: حقوق های نجومی برخلاف اهداف اسلام و عدالت است و باید برای رسیدگی به این حقوق های نجومی و برقراری عدالت قدم های گسترده ای برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha