جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 412115
۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
امام جمعه مهریز

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی برهان امام جمعه مهریز، مراسم تشییع و خاکسپاری آن فقید سعید اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، عصر دیروز پنجشنبه دهم فروردین، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان امام جمعه مهریز، روز گذشته به علت حاد شدن مشکل ریه و ایست قلبی پس از چند روز بستری در بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد دارفانی را وداع گفت.

وی که فرزند شهید کعبه و برادر شهید است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایانی را از جمله تأسیس حوزه علمیه خواهران شهرستان مهریز به یادگار گذاشته است.

شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم مهریز، علما و روحانیون معزز، بیت محترم ایشان و مسئولان شهرستان مراسم وداع با امام جمعه شرستان مهریز در مسجد ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد.

براساس این گزارش، عصر امروز جمعه 11 فروردین پس از برگزاری نماز جمعه مهریز مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام والمسلمین برهان از مسجد جامع ولیعصر(میعادگاه نماز جمعه) به سمت گلزار شهدای بغدادآباد علیا برگزار می شود.

مراسم یادبودی از سوی آیات ناصری امام جمعه یزد و وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری صبح 12 فروردین در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مراسم یادبود دیگری با حضور بانوان مهریزی و خانواده آن مرحوم در بیت امام جمعه فقید مهریز مورخ 13 فروردین از 9 تا 11صبح برگزار می شود و مراسم عمومی دیگری نیز در صبح 14 فروردین از ساعت 8صبح الی 13 با حضور اقشار مردم مهریز در مسجد جامع ولیعصر(عج) این شهر برپا می شود.

برپایه این گزارش، مراسم شبانه یادبود هم ویژه ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور علما و روحانیون، مردم و خانواده محترم امام جمعه فقید مهریز از 15 الی 17 فروردین همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع باغ بهار مهریز یکی دیگر از مساجد شاخص شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha