جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست جنبش الامةلبنان برای همبستگی با مردم فوعه و کفریا

حوزه/ شیخ جبری گفت: مسئولان سازمان ملل با سکوت خود شرکای جنایت تروریست ها در "الراشدین" هستند، اما همه باید بدانند که سوریه در برابر تمام این جنایت ها پیروز می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ مصطفی حمدان دبیرکل جنبش الناصریین المستقلین در سخنان خود در نشست همبستگی با اهالی دو روستای فوعه و کفریا در سوریه اعلام کرد: همبستگی با مردم فوعه و کفریا و شهدای ما درواقع همبستگی با خویشتن علیه تروریسم تکفیری است و این تررویسم به زودی و به برکت وحدت نیروهای مقاومت شکست می خورد.

در همین نشست شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش الامة در سخنان خود گفت: چرا تروریست ها این جنایت ها را به نام اسلام و دین مرتکب می شوند؟ چرا افراد بی گناه را می کشند؟ کی این افکار افراطی و کشتار انسان های بی گناه تمام می شود؟ مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ غیرتمندان دینی و مدعیان اسلام کجا هستند؟ معترضان به سلاح شیمیایی کجا هستند؟

وی افزود: ما شاهد سیاست یک بام و دو هوا هستیم و سؤال ما این است که آیا تصاویر اجساد سوخته شده مردم در منطقه الراشدین هنوز به سازمان ملل نرسیده است؟

شیخ جبری ادامه داد: مسئولان سازمان ملل با سکوت خود شرکای این جنایت هستند، اما همه باید بدانند که سوریه در برابر تمام این جنایت ها پیروز می شود و ما به این واقعیت یقین داریم همان گونه که اطمینان داریم ما روزی بر صهیونیست ها پیروز می شویم و آنها را از فلسطین بیرون می کنیم و شما هم بدانید که ما با وحدت و مقاومت، فتنه شما را دفع خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha