جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مسعود غفوری - معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، گفت: حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت در عرصه سیاسی انتخابات بی تردید در آینده نظام نقش بی بدیلی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود غفوری، صبح امروز در مراسم تقدیر از فعالین امور قرآنی و تهذیبی مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی در جامعه اشاره و گفت: در آموزه های قرآنی، روایی و رفتار شناسی معصومین(ع)، نکات مفیدی به عنوان نکات اخلاقی وجود دارد که باید همواره به آن ها توجه کرد.

وی با بیان این که باید تلاش کنیم تا اخلاق اسلامی و فرهنگ غنی اسلامی برگرفته از قرآن را به خوبی در جامعه نهادینه کنیم، گفت: شما طلاب حوزه های علمیه، باید قدر فرصتها و موقعیت ها را بدانید و تلاش کنید در کنار فراگرفتن دروس حوزوی، از معنویت هم غافل نشوید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان در ادامه سخنان خود، با اشاره به ضرورت حضور پرشور ملت ایران در انتخابات سال جاری، گفت: نکته مهم در این انتخابات، علاوه بر حضور پرشور مردم، انتخاب آگاهانه است.

وی افزود: دشمنان نظام، سال ها به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ها بودند، و البته از این منظر، در این انتخابات هم نمی توانند کاری از پیش ببرند، چرا که مردم همواره با حضور خودشان، جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه  دشمنان این حضور را وقتی مشاهده می کنند متوجه می شوند مردم ایران همیشه در صحنه هستند، اظهار داشت: دشمن از همین اتحاد و همدلی و انسجام ملت ایران ترس دارند.

وی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، انتخابات های متعددی برگزار شده و این مهم نشان دهنده اهمیت آرای مردم در تعیین خط مشی نظام است، گفت: انتخابات عظمت ایران اسلامی را در عرصه های ملی و جهانی دو چندان می کند و ملت ایران، این بار هم با حضورشان در انتخابات، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha