جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: برای انتخاب اصلح ، باید به دور از هر گونه منافع فردی گام برداشت و منافع ملی و جمعی را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه موجب اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب در رسیدن به اهداف شوم آنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر با حضور باشکوه خود وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و شهدا به نمایش خواهند گذاشت اظهار داشت: مردم بابصیرت ایران اسلامی با انتخاب افرادی ولایی، انقلابی و متخصص در جهت عمران و آبادانی ایران اسلامی گام خواهند برداشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه انتخابات باید موجبات وحدت و اتحاد ملت را فراهم آورد بیان داشت:برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باید با هر گونه عوامل اختلاف و تفرقه مقابله نمود.

حجت الاسلام والمسلمین  ترابی تأکید کرد: برای انتخاب اصلح باید بدور از هر گونه منافع فردی گام برداشت و منافع ملی و جمعی را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح داد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها برای برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی برنامه های خود را برای مردم ارائه دهند، یادآور شد: مردم نیز باید افرادی را انتخاب نمایند که به اخلاق انتخاباتی و رعایت قوانین پایبند باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم گفت: مردم باید با وظایف و کارکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا آشنا شوند تا با انتخاب افراد متخصص و کاردان در توسعه و زیباسازی شهر و روستای خود سهیم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی آگاه سازی افکار در جهت تدبیر و انتخاب درست است گفت:در این راستا باید نهادهای مسئول در امر فرهنگ سازی همتی مضاعف داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha