جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی برای اقشار مختلف جامعه اقدامی مؤثر در جهت مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی موجود در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی هیچگاه به بن بست نخواهد رسید گفت: قرآن همیشه مانند هستی در جریان خواهد بود.

وی بر لزوم همت بیشتر در جهت رونق بخشی به فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: خصوصاً در عصر کنونی تنها راه در جهت ایستادگی در مقابله حربه‌های دشمنان عمل به دستورات قرآن است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی برای اقشار مختلف جامعه اقدامی مؤثر در جهت مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی موجود در جامعه است.

وی در تبیین رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بحث فعالیت‌های قرآنی گفت: این اداره کل در زمینه حمایت‌های مادی و معنوی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآن استان جدی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ظرفیت عظیم خیری در استان ، افزود: باید از این ظرفیت در بحث برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم بهره برد.

وی با اشاره به عملکرد خوب اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان یزد ، خاطر نشان کرد: این اتحادیه در سطح کشور از سطح قابل قبولی از فعالی برخوردار است که این نشان از همت و پیگیری مسئولان مربوط در این حوزه است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha