جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد، گفت: بدون ولایت، ما پوچ هستیم و اعتقاد و تابعیت از ولایت شاخص اصلی برای انتخاب اصلاح در انتخابات ۹۶ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی مردم اظهار کرد: حضور پرشور و همیشگی در صحنه و احساس مسئولیت ملت شریف ایران نسبت به موضوعات سیاسی چون انتخابات جای خوشحالی و مسرت دارد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در همه انتخابات انقلاب اسلامی که دشمن شکن و مایه افتخار بوده، گفت: براساس آمار تقریبا در 38 سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در هر سال یک انتخابات برگزار شده و مردم ایران در تمامی لحظات پشتیبان ولایت فقیه بوده و یأس دشمنان را فراهم کرده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که ما دست به دامن اهل بیت(ع) بوده و رهبران بزرگ داشته ایم، جهان امروز اعتقادی به رهبر ندارد و براین اساس ریشه تمام مشکلات در دنیای امروز نداشتن اعتقاد به رهبر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر امروز در منطقه خاورمیانه و برخی از کشورها به ظاهر اسلامی شاهد اختلاف و نزاع و جنگ های داخلی هستیم، به دلیل نداشتن رهبر و عدم اعتقاد به چنین امری است.

وی ادامه داد: لازمه بصیرت، فهم دقیق از مسائل و بینش عمیق داشتن رهبر در جامعه اسلامی است، وجه تمایز شیعیان ایران نسبت به دیگر ملت ها داشتن اعتقاد به رهبر و لایت فقیه  جامع الشرایط است و همین امر مایه نجات انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده است.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر این که قرآن یک نعمت بزرگ الهی است، به مثابه داروخانه ای نامحدود برای بشریت است، اما اگر در کنار این داروخانه، طبیب حاذق و متخصصی نباشد، نه تنها موجب شفا نمی شود بلکه مرگ را فراهم می سازد، تنها طبیب لایق  در این زمینه اهل بیت هستند.

وی اذعان کرد: هستی ما از ولایت و رهبری است، حال عاشق رهبری بودن، اعتقاد و تابعیت از ولایت برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو شاخص است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha