جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  سید عباس شریفیان - در جمع طلاب مدرسه اعتمادی کاشان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی(ره) کاشان، با تأکید بر ضرورت توجه به انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: روحانیون مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت الاسلام سید عباس شریفیان، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی(ره) کاشان، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: انسان در جامعه مردم سالاری دینی در انتخاب روش زندگی مختار است و با توجه به اینکه امور حکومت مرتبط با  سرنوشت اشخاصی که در آن جامعه زندگی می کنند، می باشد باید  افراد در سرنوشت خود دخالت داشته باشند.

وی با تأکید برحضور گسترده و آگاهانه مردم درانتخابات، افزود: به دلیل اهمیت و معیارهایی که براساس آیات قرآن و سیره اهل بیت(ع) پیرامون انتخاب افراد اصلح تاکید شده است مردم باید برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی درانتخابات شرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی(ره) کاشان با بیان اینکه گزینه اصلح می تواند به عنوان مصداق بارز و عینی، تعیین کننده سرنوشت مطلوب مردم ایران اسلامی باشد، گفت: صلاحیت و شایستگی به عنوان معیار اصلی و محوری جهت اداره امور اجتماعی با تکیه برنگرش و دیدگاه توحیدی و الگوهای خطا ناپذیر رهبری و مدیریت الهی، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شریفیان با بیان این که، ضرورت خودسازی و مبارزه با هوای نفس، جلب حسن ظن مردم، تأکید بر اصل عدالت، و ...، از شرایط یک کاندیدای مطلوب است، گفت: درجمهوری اسلامی ایران انتخابات تنها به عنوان یک حق برای مردم نیست، بلکه به عنوان یک وظیفه و تکلیف دینی، ملی و همگانی بوده که باید بدان توجه لازم را داشت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha