جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: انتخابات تجلی حضور مردم در عرصه اداره مملکت است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای در عرصه های مختلف سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و...مداخله می کنند و به نوعی در اداره مملکت حضور دارند.

وی اظهار داشت: به هر اندازه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دوام و قوام دولت شکل گرفته نیز مستحکم تر و مقتدرتر خواهد شد و به نوعی قدرت چانه زنی دولت در عرصه های ملی و بین المللی فراتر خواهد رفت.

انتخاب اصلح

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه مردم باید با دقت و تحقیق و در نظر گرفتن شاخصه های اصلح از دیدگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و علماء، بهترین کاندیدا را انتخاب نمایند گفت: هر چه انتخاب اصلح تر باشد، منافع مملکت به صورت بهتر، اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه مردم باید برای انتخاب اصلح زحمت بکشند افزود: با در نظر گرفتن اولویت های انتخاب اصلح، علاوه بر کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب نیز خنثی خواهد شد.

فضای رقابت در انتخابات رفاقتی باشد نه مخاصمه ای

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی بر همگان واجب و ضروری است بیان داشت: کاندیداها و طرفداران آنها باید برنامه ها و حمایت خود را در چارچوب قانون و اخلاق انتخاباتی بیان و تشریح نمایند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در پایان گفت: فضای انتخابات باید فضایی بر مبنای رقابت سالم و سازنده باشد تا موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha