جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از اجرای منویات اخیر مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از فرهنگیان استان با آیت الله مجتهد شبستری نماینده  استان آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار دیروز جمعی از معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: بعد از برگزاری این دیدار مهم، نحوه اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در شورای اداری آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی همچنین مدرسه محوری و جامعه محوری را از شعارهای هفته معلم امسال دانست و تصریح کرد: ۴۸۷ نفر معلم نمونه نواحی و ۴۹ نفر منتخب استانی و یک معلم نمونه کشوری در هفته معلم در استان آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

پاشایی همچنین ابراز داشت: مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت با حضور سه هزار نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی در هفته معلم در این استان برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به دغدغه آیت الله مجتهدشبستری نسبت به نفوذ آسیب های فضای مجازی در بین نوجوانان و جوانان تصریح کرد: مدیریت فضای مجازی در بدنه آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و در محتوای کتب درسی نیز به آن توجه شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha