جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی

عضو جامعه مدرسین گفت: بی شک حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان بیش از پیش نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در دیدارها و سخنرانی های اخیر مبنی بر لزوم حضور همه مردم در پای صندوق های رای ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر کس، دل در گرو اعتلای این کشور و نظام اسلامی دارد، باید در انتخابات شرکت کند و همان طور که معظم له فرمودند، مهم اصل حضور مردم است.

وی همچنین افزود: بدون تردید حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت آن ها، موجب افزایش ضریب امنیت و اقتدار کشور در دنیا و رشد و شکوفایی در ابعاد مختلف می گردد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم پایبندی همه کاندیداها به چارچوب های اخلاقی و دینی در عرصه تبلیغات تاکید کرد و گفت: در کنار بحث فراهم کردن زمینه های حضور آگاهانه و پرشور مردم و نسل جوان در انتخابات، آنچه مهم است و از کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتظار می رود این است،‌به هیچ وجه از اخلاق مداری در انتخابات غافل نشده و چارچوب های دینی و شرعی را حتماً مدنظر قرار دهند.

وی با بیان این که کاندیداها باید هدفشان خدمت به مردم به خصوص خدمت به محرومان جامعه باشد، افزود: کسی  هدفش خدمت به خلق خدا و تقویت نظام و انقلاب اسلامی باشد، قطعاً بر چارچوب دین و اخلاق حرکت کرده و برای رای جمع کردن به هر کار و اقدامی دست نمی زند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha