جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ حجت الاسلام زمانی با بیان این که روحانیت آگاه در دفاع از آرمان های انقلاب لحظه ای درنگ نکرده است، گفت: روحانیت همیشه خود را خادم انقلاب و مردم دانسته و همواره در مسیر راه پاسداری از انقلاب و آرمان های آن حرکت کرده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام زمانی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین به جایگاه ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: استقامت، شجاعت و پایمردی از فضائل اخلاقی است که ثمره ایمان به خدای متعال است.

وی ادامه داد: همراه با امام و رهبری بودن از فضائل اخلاقی است و اگر هر جا روحانیت حضور دارد، استقلال کشور تضمین می شود به دلیل آن است که اولین درس در مدرسه روحانیت، درس ایمان به خدا است.

دادستان ویژه روحانیت قزوین، استقلال و اقتدار نظام را برآمده از ایمان ملت و روحانیتی دانست که امروز پرچمدار نظام است، ابراز داشت: حضور پویا و با صلابت روحانیت در عرصه های مختلف، موجب تقویت جایگاه نظام و پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام زمانی با بیان این که روحانیت آگاه در دفاع از آرمان های انقلاب لحظه ای درنگ نکرده است، بیان داشت: روحانیت همیشه خود را خادم انقلاب و مردم دانسته و همواره در مسیر راه پاسداری از انقلاب و آرمان های آن حرکت کرده است.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و بیان داشت:  امروز کشورهای بزرگ، اذعان دارند که در مسائل منطقه بدون نقش‌آفرینی ایران نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این نشان‌دهنده قدرتی است که ملت ایران در سایه  آرمان‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به دست آورده است.

دادستان ویژه روحانیت قزوین افزود: امروز در عرصه فضای مجازی و ماهواره ها٬ دشمنان نظام بسيج شده اند که ستون اصلی خيمه نظام یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند، اما موفق نمی شوند و دليل آن پيشگامی روحانیت در عرصه جهاد و شهادت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha